دوست دارم

تو را به جای همه کسانی که نمی شناخته ام
دوست می دارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام
دوست می دارم

تو را به جای عطر نان گرم

برفی که آب می شود

و به خاطر نخستین گلها

تو را به خاطر دوست داشتن

دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نمی دارم

دوست می دارم ............

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام گلم خوبی عالی بود

شقایق دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.shaghaygh.blogsky.com

خوش به حال کسی که این همه دوستش داری و امیدوارم که همیشه همین قدر دوست داشته باشی
دو ست داشتن هم لذت بخش است وقتی که از خودخواهی های طرف مقابلت خسته نشی و احساس تحقیر شدن نکنی
در این صورت از همه چیز متنفر می شوی
امیدوارم هرگز به این تقطه نرسی

شمیم دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ http://shamim-26.blogsky.com

سهلام
چه قالب قشنگی انتخاب کردی . برای شروع هم متن خیلی خوبی انتخاب کردی .کلا طوفانی شروع کردیا .موفق باشی
فهلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد